Žiadne produkty
+ dalších produktů ( ks) v košíku
Ceny sú s DPH
O stave Vašej objednávky Vás budeme automaticky priebežne informovať na e-mail zadaný vo Vašej objednávke a alebo tiež môžete po prihlásení na Váš účet na stránkach www.vybavenie-gastronomie.sk navštíviť sekciu "histórie objednávok".
Presný termín dodania u týchto výrobkov nie je možné jednoducho nastaviť tak aby bol vždy presný. V prípade Vášho záujmu o niektorú z položiek s takto označenú dostupnosťou nás neváhajte kontaktovať a my Vám obratom zistíme presný termín dodania v danú dobu.
Áno, v prípade že ste tovar zakúpili ako fyzická osoba, môžete tovar do 14 dní vrátiť bez udania dôvodov od zakúpenia. Vrátenie tovaru nesmie byť nijako poškodený a ani na ňom nesmú byť akékoľvek známky používania. Vrátenie tovaru bez udania dôvodov v 14 dennej lehote od zakúpenia sa nevzťahuje na prípady kedy tovar bol zakúpený právnickou osobou.
V prípade, že dodaný tovar nefunguje celkom správne informujte nás o stave na e-maile info@vybavenie-gastronomie.sk. My Vás potom budeme informovať o odporúčanom postupe k čo nejrychlešímu vybavenie reklamácie. Podrobný postup vybavenia reklamácie si môžete prečítať TU.
Reklamovaný tovar nám prosím zašlite na adresu Oxygenic sro, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany. V niektorých prípadoch je pre rýchlejšie vybavenie reklamácie vhodné zaslať reklamovaný tovar rovno do servisného strediska. Preto odporúčame pred odoslaním reklamovaného tovaru nás kontaktovať na e-maile info@vybavenie-gastronomie.sk. My Vás potom budeme informovať o odporúčanom postupe k čo najrýchlejšiemu vybavenie reklamácie. Viď. predchádzajúci bod častých otázok č.5
K zdarnému vybavenie reklamácie je nám nutné zaslať kompletný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe. Je vhodné boží zaslať v originálnom obale alebo obale vhodné na prepravu. Za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru neručíme. K reklamovanému tovaru je tiež vhodné pridať sprievodný list kde bude popísaná závada.
Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. tridsaťdňovej. Avšak vždy sa snažíme prípadnú reklamáciu vybaviť v čo najkratšom termíne.